Sylvia

Direktlänk till inlägg 24 juni 2016

Glad midsommar!

Av Sylvia - 24 juni 2016 16:19


Natten har varit lång, kvav och sömnlös.

För oss alla...ja kanske inte för Melvin som när han väl somnat sov sig genom både svettiga lakan och åskans dunder.

Vi hade alla svårt att somna igår. Vi låg alla tre i min säng sent in på natten och pratade om livet. Livet som fortfarande känns upp och ner. Vi famlar fortfarande! Men det är ok att vara ledsen och vilsen. Hos mig är det ok att vara arga så gnistorna far, vara glada så vi gör kullerbyttor, vara ledsna så tårarna sprutar.

Tankarna och känslorna är så svåra ibland att jag inte vet hur man ska tackla dem!

LIVET

Idag lämnade jag av Melvin i huset. Till en midsommarfest med gamla vänner och ett förflutet och något nytt.





I år ska vi fira midsommar tillsammans spridda med vinden. Inte planerar så...men så blev det.

Oliver fångades upp vid Rydebäcksbryggan av vänner i en motorbåt.


Han behöver få le.
Han behöver få släppa tankarna.
Tack Sylle, Liam och Lucas!


Min fina stora kille med tusen tankar och funderingar. Känslig som en vilsen tonåring i krig med sig själv, mot sitt nya liv med en splittrad familj!

Jag kommer alltid att leva med känslan att ha svikit mina barn. Att inte få ge dem den stabila grunden och uppväxten med en trygg familj så som jag själv fått växa upp.


Melvin & Oliver - min kärlek till er har ni alltid och den växer för varje sekund.


Jag satt en stund i sanden efter att ha lämnat Melvin och sedan skickat iväg Oliver på en båttur. Försökte hitta kraft och någon mening med dagen.
Midsommarafton ska ju firas!


Jag överraskade med god frukost imorse. Pannkaksmuffins, glass jordgubbar och melon. Till detta fick vi ju ha lite bubbel :)

Jag försöker göra det mysigt!


Bordet är midsommarfint.


Köpte en bukett dahlior med mig hem igår.


Ikväll ska vi, jag, Oliver och Daniel gå bort till familjen Butt och fira midsommar.

Tacksam för att jag och barnen har så fina vänner. Ren och skär omtanke utan konstigheter eller frågor.

Av hela mitt hjärta hoppas jag ni alla får en underbar midsommarafton.

Detta året har vi iallafall tur med vädret...än så länge!

Kram
S

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sylvia - 8 maj 2020 12:18


  Välkomna att kika in hos mig HÄR på www.sylviabloggen2.wordpress.com   KRAM  ...

Av Sylvia - 31 oktober 2018 10:40

  Hej fina...   Klicka HÄR så kan ni följa mina senaste inlägg på sylviabloggen.wordpress.com       Välkomna!Kram S ...

Av Sylvia - 29 oktober 2018 18:15

  Hej där...   Nästa år, 2019 är det minsann hela 10 år sedan jag började blogga!     Jag har varit trogen bloggplatsen i alla dessa år även om jag flera gånger tänkt att det kanske är dags att byta portal.   Ska 2019 bli året då ...

Av Sylvia - 25 oktober 2018 21:24

Hej fina... Torsdagkvällen är kommen och arbetsveckan är snart slut. Oliver har varit både i Ängelholm och i Jönköping med skolan denna veckan. Utflykten till Jönköping berättade unge herr Olsson om hyfsat sent i tisdagskväll. Det innebar att de skul...

Av Sylvia - 23 oktober 2018 19:27

Hej där...Nu är hösten här med besked. Idag vaknade vi upp till en mörk, regnig och ruskig dag och vindar med stormstyrka.Just idag skulle Oliver ta tåget till UpZone i Ängelholms hembygdspark (med skolan) för att prova deras höghöjdsbana uppe bland ...

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards