Sylvia

Direktlänk till inlägg 17 februari 2016

En dag blev tre!

Av Sylvia - 17 februari 2016 11:18


Hej där...

Jo...den där bihålegrejen...den är kvar :(

En dag hemma från jobb har nu blivit en tredje. Jag avskyr att vara hemma! Jag vill ha full koll på mitt jobb och det har jag inte nu.

Men jag är så trött och darrig i kroppen. Mitt huvud gör så ont och jag känner hur varet rinner ner i halsen. Så jäkla vidrigt!

Jag äter gärna hårda tunnbröd till frukost och idag gör det så ont i huvudet när jag tuggar. Är jättestel i nacken och har varit det sedan helgen. Men det kanske är för att jag hostar en hel del.

Melvin stannade hemma från skolan idag också. Han klagade på illamående och halsont imorse!

Jag kan undra om vi kommer iväg på vår helgtripp.... :(



Måste visa er ännu en bild på tulpanerna :)

Snacka om vilken skillnad det är på kvalitén på tulpaner.

Ni kanske tror att jag googlat runt och inspirerat mig en massa nu när jag bara ligger hemma? Men nä...faktiskt inte!
Har inte orkat.

Jag har en tendens att oroa mig för saker. Jag kommer inte ihåg allt från när vi var och tittade i lägenheten. Det var mörkt ute och jag VET ju att man ska titta i dagsljus. Men det blev som det blev. Nu går jag och oroar mig för att lägenheten ska kännas mörk på dagtid. Det är ju höghus runt om.

Men oavsett är det en fin lägenhet och faktiskt den enda möjlighet för mig att kunna ge oss vars ett rum just nu.


Här är den lilla balkongen!

Här ska vi väl kunna göra det lite mysigt och ombonat!

Vill bara att det ska bli maj!!

Kollade på lite balkonginspiration tidigare idag när jag satt och tuggade försiktigt på frukosten...

Om ni funderar på att köpa nya utemöbler så tänk på mig innan ni slänger era gamla :)



Hoppas ni får en skön onsdag!

Kram
S

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sylvia - 8 maj 2020 12:18


  Välkomna att kika in hos mig HÄR på www.sylviabloggen2.wordpress.com   KRAM  ...

Av Sylvia - 31 oktober 2018 10:40

  Hej fina...   Klicka HÄR så kan ni följa mina senaste inlägg på sylviabloggen.wordpress.com       Välkomna!Kram S ...

Av Sylvia - 29 oktober 2018 18:15

  Hej där...   Nästa år, 2019 är det minsann hela 10 år sedan jag började blogga!     Jag har varit trogen bloggplatsen i alla dessa år även om jag flera gånger tänkt att det kanske är dags att byta portal.   Ska 2019 bli året då ...

Av Sylvia - 25 oktober 2018 21:24

Hej fina... Torsdagkvällen är kommen och arbetsveckan är snart slut. Oliver har varit både i Ängelholm och i Jönköping med skolan denna veckan. Utflykten till Jönköping berättade unge herr Olsson om hyfsat sent i tisdagskväll. Det innebar att de skul...

Av Sylvia - 23 oktober 2018 19:27

Hej där...Nu är hösten här med besked. Idag vaknade vi upp till en mörk, regnig och ruskig dag och vindar med stormstyrka.Just idag skulle Oliver ta tåget till UpZone i Ängelholms hembygdspark (med skolan) för att prova deras höghöjdsbana uppe bland ...

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards