Sylvia

Alla inlägg den 25 maj 2015

Av Sylvia - 25 maj 2015 22:08

Go'måndag!

Jag antar att man får vara tacksam för de soldagar vi får men ack så tråkigt det var att vakna upp idag till regn och blygråa moln.


Gårdagens bilder får därför peppa oss lite idag tills solen kommer tillbaka.


Imorse körde jag en uppspelt Melvin till skolan med sin packning. Dags för läger i Barnens hus på Söderåsen. Fröken har uppdaterat oss föräldrar med bilder under dagen. Fantastiskt kul att få vara med på distans.


Grodjakt!


Min lille älskling!

Alla barnen fick en timmes mobiltid mellan 17:30 och 18:30 då de kunde ringa föräldrar eller spela spel. Prick 17:30 ringde Melvin. Han var så glad och de hade så kul. Härligt samtal!

Här i detta rum ska killarna sova inatt. Det blir säkert en massa fnitter, tissel och tassel :)

Jag och Olli har spenderat kvällen tillsammans. Vi har pluggat världsreligionerna inför hans so-prov, jag har bakat scones till jobb imorgon (min tur att fixa frukost) och vi har sett inspelningen av schlagerröstningen som vi inte orkade se i lördags men som man ju bara måste ha sett.


Jag har såklart vägt mig idag! Måndag = vägningsdag
Magont och hormoner i omlopp och ett +/- 0 för andra gången sedan jag började. Lite besviken men tacksam för att det inte var minus iallafall. Ny vecka nya tag. Jag hade gärna tagit några powerwalks i veckan men saknar tid, pepp och ork. Men jag ska nog komma i mål. Det får ta den tid det tar!

Puss

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards