Sylvia

Alla inlägg den 12 maj 2015

Av Sylvia - 12 maj 2015 22:01

Fy bubblan vilket trist väder det har varit från lunch och framåt :(
Rena rama höstfeelingen!

I förmiddags gick jag och handlade blommor till jobb i bara en blus och kofta. Jag njöt över att det var så himla skönt! Vad hände sen liksom?

I eftermiddag körde jag hem med Chilla och hämtade pappa. Han har pratat om att titta på en ordentlig TV-fåtölj sedan han flyttade men inte tagit tag i det. Så då tog jag tag i det! Jag menar, hur trevligt är inte det att åka till Ekeby möbelaffär och Mio och gå och njuta av alla fina möbler? Pappa hade inte varit i Ekeby de senaste 10-15 åren och inte på Mio i deras nya lokal.


Så mycket fint det finns!


Med undantag för vissa saker :)

Pappa hittade sig en jättefin fåtölj med gung- och snurrfunktion och med utfällbart benstöd.

Försökte lura in honom på Väla för att köpa lite nya byxor men där gick jag bet :)

Ikväll har vi slappat i soffan framför Hollywoodfruar. Nu har Melvin somnat och hejarklacksramsorna från Tv:n från en av de oräkneliga fotbollsmatcherna hörs åter.

Jag målade naglarna istället!


Imorgon är det onsdag men det känns som fredag! Helt ok känsla faktiskt!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards