Sylvia

Alla inlägg den 21 juli 2013

Av Sylvia - 21 juli 2013 21:00

Dagen började med bubbelfrukost hos min kusin i Gantofta. En sådan frukost har jag aldrig ätit tidigare men det kändes verkligen lyxigt.

Lämnat Chilla hos mamma och pappa och det kändes i hjärtat. Jag vet att hon kommer ha det superduperbra, men jag saknar henne redan. Wilma har jag lämnat hos Ingrid och Zimba och hoppas på att det fungerar bra. Huset lämnas över till lillebror och det känns också bra. Bästa stället att vara på och bara njuta och bada ju!

Jag, Jenny och Doris har varit på manikyr och nu har vi semesterfina naglar. Jenny och jag stoltserar med fransk manikyr och Doris fick världens snyggaste lilaglittriga små naglar.

Nu är allt packat och klart och små fjärilar flyger runt i våra magar! Killarna ska i säng nu och snart vi med. Det blir en tidig dag i morgon...

Härlig känsla!

Av Sylvia - 21 juli 2013 00:30

En härlig dag i stugan med goda bakverk och en sväng ner till marknaden. Fint väder för första gången på länge just vid detta tillfälle och vi kunde vara ute hela tiden. Vi har verkligen gått på marknaden i alla väder genom åren. Vi blev många idag (21 st) och det hade blivit problem att få plats i stugan om det hade regnat! Melker var med oss också.

Barnen åkte lite karuseller och tittade runt bland allt krimskrams. Det blev Foppatofflor till killarna, en solhatt och en strandklänning till mig.

Nu ska jag försöka somna för imorgon bitti blir det bubbelfrukost hos min kusin Gith som fyllde 45 i fredags.

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards