Sylvia

Alla inlägg den 18 juni 2013

Av Sylvia - 18 juni 2013 17:11

Vilken härlig kväll det kommer att bli. Sitter på bussen på väg in till stan och en helkväll med 3etage och Handelsbanken. Äventyrsgolf och mat på Sillen & Makrillen väntar. Förmodligen också en vacker solnedgång!

Melvin ska sova över hos Melker och Oliver ska ha sovis hemma med Fredde. Farmor och farfar kommer och övervakar det hela. Vi får se hur de reder ut Chilla...den lilla busan! Det är inte bara till att släppa ut henne i trädgården längre. Hon har lyckats ta sig förbi mitt lilla stängsel några gånger och idag ertappade jag henne med att gräva ur mitt sandfat. Hm...får nog hundsäkra trädgården ytterligare.

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards