Sylvia

Alla inlägg den 14 juni 2013

Av Sylvia - 14 juni 2013 17:02

Tänk att det redan gått två veckor som hundägare! Tiden rusar precis som vanligt. Oliver har sommarlov och hänger med kompisar om dagarna. Melvin är på fritids och verkar inte ha några större problem med det. Ännu är det ganska många av hans kompisar som är där med.

Tänk att det är midsommarafton om en vecka!! Vad ska ni hitta på då? Sill, potatis och jordgubbar, det kommer att sitta fint!

Ikväll är det häng i soffan med familjen. Stora godispåsen ska inhandlas, men givetvis blir det taco först. Vi håller hårt på traditionerna!

Chilla växer och jag tycker hon har förändrats mycket. Till sättet är hon helt underbar. Till utseendet också! Folk blir helt till sig när de ser henne och att gå på Kullagatan med Chilla betyder att man får stanna och prata med väldigt många trevliga människor. Hon är så duktig och sover hela nätterna och vaknar oftast när jag går upp. En morgon vaknade hon kl 04:20....inte så kul så det är tur att det inte tillhör vanligheterna. Wilma är nere nästan som vanligt och jag tror hon känner att hon ändå kan få övertaget om hon skulle vilja. Hund och katt....varför skulle inte det funka? Barnen bråkar mer med varandra än Wilma och Chilla! Bitig som in i bomben är hon. Skor kommer hon gärna springande med också men än är det bara charmigt.

Ni som har hundar...hur ofta ska man bada dem?

Ha nu en riktigt skön helg!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards