Sylvia

Alla inlägg den 11 juni 2013

Av Sylvia - 11 juni 2013 13:25

Känslan man får när alla barnen samlas på skolgården och sjunger "Den blomstertid nu kommer" är enorm. Jag kommer fortfarande ihåg den känslan man själv hade när hela sommarlovet låg orört framför sig. Jag får alltid gåshud och blir lite sentimental på skolavslutningsdagen. Idag bidrar såklart vädret till att känslan förstärks.

Efter avslutningen blev det fika i trädgården med farfar, morfar och moster Bette. Goda bullar och pålägg så som räkor och ägg m m. Avslutningsvis lite chokladpudding och jordgubbar.

Nu har alla åkt hem och Jonas har åkt till jobb. Killarna leker med kompisar och jag passar på att sola, disken får vänta. Den lär väl ändå inte gå någonstans!

Chilla sover ut efter att ha skött sig exemplariskt under hela skolavslutningen. Hon är fantastisk och man kan ha med henne överallt. Folk kommer fram och förundras över hennes söta utseende och det gör det ännu trevligare. Idag fick hon också hälsa, på eget initiativ, på en annan hund och det gick jättebra.

Hoppas ni alla njuter av dagen och att ha hela sommaren framför er. Imorgon är det jobb och fritids igen. Semestern låter vänta på sig ett tag till.

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards