Sylvia

Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Sylvia - 2 juni 2013 14:00

Hade en skön dag igår med Chilla. Killarna åkte fram och tillbaka på diverse fotbollsgrejer och kalas, men jag och Chilla hade bara mys för oss. Vi var mycket ute i trädgården och jag fick bl.a satt upp ett ministängsel. Chilla är en skön tjej som inte verkar ängslig och blyg av sig. Hon är stormförtjust i barn och älskar att busa med dem.

Chilla har sovit gott hela natten och vaknade vid samma tidpunkt som igår. Denna morgon var jag lite snabbare ut med henne så det blev inget kiss inne. Sen lite lek och så somnade vi om.

Melvin spelade match på Västergård i förmiddags och i sista minuten bestämde jag mig för att hänga med. Chilla tyckte nog det var lite läskigt och bestämde sig för att sova inlindad i min famn genom hela matchen. Lika bra att vänja henne vid att hänga på fotbollsplaner!

Nu sover hon gott efter ett busryck med killarna och deras kompisar. Jonas är iväg och hämtar mormor och morfar. Vi ska fira ett försenat morsdag eftersom jag inte träffade mamma förra helgen. De är väldig spända på att få träffa Chilla också. På ovanvåningen är det snart oxå fikatajm för alla fem killar! Bäst att fixa lite nu....

Trevlig söndag!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards