Sylvia

Alla inlägg den 14 april 2012

Av Sylvia - 14 april 2012 21:34

   Sängen kallar högt och tydligt och ändå får man inte häcken ur soffan! Barnen sover i sina sängar och J i soffan här brevid. Det har varit en lång och fysiskt krävande dag för våra fotbollskillar som spelat Häljarpscupen. För Oliver och J var det samling i Häljarp kl 08. Melvin hade samling kl 12 så han och jag tog det lugnt på morgonen. Melvin behövde dessutom det efter att ha haft simskola och varit på discokalas igår kväll. Tack vare Thorssons utlåning av sin bil kunde jag och Melvin ta oss till Häljarp på egen hand, så smidigt med två bilar. Vi hade även tur med vädret, men jag höll på att frysa ihjäl sista matchen som spelades kl 17. Olivers lag blev 2:a i gruppspelet och 4:a i B-slutspelet och blev tyvärr utan medalj. Så nära brons men orken räckte inte riktigt ända fram. Melvins lag spelade 4 matcher och de vann alla. Melvin fick äran att göra 3 mål och var såklart överlycklig. Kul att få se dem båda idag, våra duktiga fotbollskillar.


   Lite flärd får jag väl ändå dela med mig av denna fotbollsdag....


 

    Min nya vårkofta med paljetter och ett sött linne med volanger nedtill. St Tropez har alltid något fint, it's the shop if you want to shop  !! Tips på god parfym får ni också...Miss Dior!


                                                 Ha en fortsatt trevlig lördag!


                                                  
               KRAM

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards