Sylvia

Alla inlägg den 31 december 2011

Av Sylvia - 31 december 2011 10:58

   Så är det nyårsafton! Känns bra att 2011 är slut och hoppas att 2012 bjuder på trevliga överraskningar. Känns lite pirrigt såhär när man har ett helt nytt orört år framför sig. Brukar inte ge nyårslöften och tänker inte börja med det nu heller, men året ska iallafall börja med mera fysisk aktivitet och mindre sötsaker än 2011 slutade!


   Vi har firat jul med mina släktingar i onsdags och det var riktigt kul att se alla 7 killar slita och och dra i alla julklapparna. Golvet översvämmades av julklappspapper och minstingen Elias 9 månader tyckte det var kvällens höjdpunkt. Mamma fick permision från sjukhuset några timmar och kunde vara med och fira jul. Igår blev hon utskriven och får fira en lugn nyårsafton hemma.


   Ska alldeles strax ta itu med förräten som är min uppgift inför kvällens övningar! Hoppas ni alla får en trevlig kväll med god mat och trevligt sällskap. Ses på det nya året!


                         

                                             

                                               

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards