Sylvia

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Sylvia - 8 februari 2011 21:59

   VAB-dag med Melvin blev det idag! Hostan håller i sig och aptiten är låg. Dock är febern borta och han är piggare. Jag däremot är inne på andra natten nu utan sömn och det känns! Fick absolut inte en blund i ögonen pga den rasande stormen. Imorse var det bara att skåda resultatet. Vårt staket i trädgården låg ner och den stora krukan med julgranen (ja...jag vet det är dax att städa undan den ändå) låg och blockerade ytterdörren i morse. Ljuslyktan som stått så fint sidan om hittade vi i häcken hos grannen! Nu hade vi ändå planer på att riva staketet, eller planken som man kanske ska kalla dem, till våren och bygga en stenmur istället. Nu fick de planerna en extra skjuts om man säger så!


   Melvin och jag har pysslat på hög nivå idag. I två och en halv timme satt vi och gjorde sagohäften. Det var riktigt kul och mysigt. Ni kan tro de blev fina. Trots pappa Jonas peppande om att det är fotboll som är livet och hjärntvätt i form av "VEMS ÄR BOLLEN" så har mina prinsar ärvt lite pysselkänsla från mig.

Har velat fram och tillbaka ikväll om hur vi ska göra imorgon. Dagis och jobb eller en återhämtningsdag till? Förnuftet fick råda...en vab-dag till blir det! 


   Jonas kom hem vid fem idag och vi möttes typ bara i dörren, för idag var det äntligen dags för att fixa till håret. Har haft "verry bad hairday" i en vecka nu och räknat dagarna fram till idag! Så skönt att bli ompysslad med lite nya slingor, veckotidning att läsa och den klassiska kaffetåren med en lite kaka till. Nu ska jag lägga mig och HOPPAS på att få sova gott inatt.


                                               Kram & natti natti! 

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards