Sylvia

Alla inlägg den 5 april 2010

Av Sylvia - 5 april 2010 11:23

   Våren är verkligen påväg. Har precis varit ute på min promenad så svetten den lackade. Man blir så glad att se knopparna som är påväg att brista och trots att dimman låg tät över sundet var det alldeles förtrollande vackert med den spegelblanka ytan och de vackra svanarna och den rogivande tystnaden. Var tvungen att förlänga min runda för jag ville inte gå hem!


   Nu är det slut på matfrossandet för denna gången och det är ganska skönt faktiskt. Synd bara att de lediga och sköna dagarna också är slut. Nu ska vi ladda för kommande vår-fest och vår lille Melle Pelle som fyller fem om mindre än en månad nu  .

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards