Sylvia

Alla inlägg den 21 juni 2014

Av Sylvia - 21 juni 2014 18:39

Idag tog vi sovmorgon och åt frukost först klockan tolv! Lilla Chilla sov också så gott. Hon går helt enkelt upp när vi andra gör det. Men så blev det ju sent för henne också igår.


Vid frukostbordet fick vi ett sms från värden och värdinnan igår om att spendera dagen på Nimis. Sagt och gjort...!

Det blev en svettig utflykt. Det är inte helt enkelt att ta sig ner och upp till Nimis. Speciellt inte med hund! Men vi kämpade på och jag tyckte vi klarade det fint, jag och Chilla.

Klättra är kul...


På hemvägen åt vi på Garage i Höganäs.

Nu ligger vi HELT slut i soffan och tittar på fotboll och halvslumrar.

Kram och chilla på!

Av Sylvia - 21 juni 2014 01:11

Vi har haft en lugn och väldigt skön midsommarafton hos Lilja Johannesson, hoppas ni också haft det.

Dans runt stången på Kroka Äng.


Fotboll på Kroka Äng med ett gäng killar, kända som okända. Fotboll förenar!


Bad för dem som är smått galna :))
Och en söt pojke i midsommarkrans.


God dricka och väldigt god midsommarmat - sill och potatis!

Söta flickor :)

Snälla barn!


Jimmie & Jenny eldar på...

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards