Sylvia

Alla inlägg den 1 juni 2014

Av Sylvia - 1 juni 2014 23:06

Hej mina vänner!
Idag har det varit en söndag full av aktivitet. Men inte fotboll. Kan ni tänka er att vi har haft en hel helg UTAN fotboll!!

Vi började söndagen med sovmorgon. Melvin väckte vi halv elva! Efter frukost klippte Jonas häcken och jag körde Melvin till sitt "andra hem" hos Melker. När Jonas var klar med häckklippningen körde han, Olli och jag till XXL och Väla en snabbis.

Efter det hjälpte Jimmie oss med att transportera hem elmoppen från mitt jobb. Därefter körde jag och Olli till mormor på lasarettet för att hälsa på och lämna några linnen som jag köpt till henne. Olli ville absolut med för han tyckte det var så mysigt igår när vi hälsade på. Vi satt och småpratade och tittade på TV. Mamma har denna gången fått ett eget rum. Morfar var också där och han och Olli diskuterade fotboll.

Kvällen har vi vigt åt moppekörning. Jag som aldrig kört moppe tidigare var lika barnsligt förtjust i det som barnen! Vi körde runda efter runda och barnen turades om att åka med.


I nästa vecka är det studentfest i Gantofta hos mitt kusinbarn Sofia. Jag som är en riktig "byxtjej" har fått för mig att jag ska ha klänning på festen. Jag hatar strumpbyxor och har kritvita ben så jag måste ha hellång klänning! Jag hittade en fin sådan i Helsingør i går. Mannekängade för övriga familjen idag och fick godkänt.


Jag har dessutom köpt BUS på Åhléns efter att ha läst HD's bäst-i-test idag! Så nu finns det hopp för mig och min vita kropp :))


Kram från moppebruden :)

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards