Sylvia

Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Sylvia - 13 augusti 2012 22:20

Japp...nu är det 3etage Fastighetsmäklare i Landskrona som gäller! Så himla kul att få vara med från början. Det är verkligen från början med upphängning av lampor, tavlor, tvätta golv och göra handlingslistor...riktigt kul. Melvin har varit på sitt nya fritids idag och verkar också gillat sin dag. Beviset på att det verkligen var bra kommer väl imorgon när det är dags för en ny dag! Men jag är ganska övertygad om att han tycker att det är kul och spännande på stora skolan. Oliver, min stora påg har varit ensam hemma och klarat det bra.

Måste bara snabbt nämna att Melvin spelade med sitt fotbollslag i Hardeberga cupen igår och alla gjorde en strålande insats. Två lag från P05 ställde upp i vars tre matcher och det slutade med fem vinster! Melvins grupp vann alla sina tre och vår "lillkungen" fick göra två proppar! en mysig dag på landet med strålande väder och skönt sällskap.

Ikväll kom mina matkassar levererade till dörren. Jag satt och mös med Melvin i soffan och pratade om hans dag istället för att vara på Ica maxi! När han somnat ringde det på dörren och allt jag behövde göra var att stoppa in maten i kyl och frys. Det såg toppen ut allting och vi är helnöjda så långt och tänker handla mer på detta vis! Läste i info-bladet som låg med i påsarna att när man väljer ett recept på deras hemsida läggs automatiskt alla ingredienserna direkt i min kundvagn! Ha...smidigt så det förslår, detta måste jag prova nästa gång.

Ha nu en riktigt bra måndagskväll, det som är kvar av den.....kram!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards