Sylvia

Alla inlägg den 10 september 2018

Av Sylvia - 10 september 2018 21:35


Hej fina...

Sitter i soffan med en nyduschad Melvin vid min sida. Han har tränat fotboll ikväll och nu är det fotboll på TV som gäller. Oliver ser matchen Sverige - Turkiet med kompisar.

Det har varit en måndag precis som de flesta andra förutom att den började på vc för provtagning för min del. Tror dock inte de olika blodproven kommer att visa något men det är väl bra att kolla upp lite av varje.


Jag har faktiskt tänkt att hänga med i fyrtio år till...minst!!

Jag har ringt och bokat in en massagetid hos en klinik på Sundstorget i Helsingborg idag. En klinik som en av mina trogna följare här inne (samt bloggare) rekommenderat. Till min stora glädje hade de fått återbud och kunde ta mig redan imorgon förmiddag. Tack för det! Värken i min nacke är extremt jobbig och kan ligga bakom huvudvärken, min trötthet och yrseln.

På tal om trogna läsare...


Fick ett annat tips om en piercing som kunde hjälpa mot migrän (får se om jag vågar det) och en liten påminnelse om att jag lovat visa min väskrem som jag köpte för några veckor sedan.


Så här kommer det inlägget lite försenat   

Jag har letat efter en bred väskrem till min svarta väska. När vi var i Oslo hittade jag en jättefin rem men den var såklart alldeles för dyr!

Väl hemma igen såg jag en liten tygväska på Väla med precis en sådan rem som jag tänkt.


Perfekt färgkombo - svart och guld.

Den lilla väskan med rem kostade mindre än hälften av vad remmen som jag såg i Oslo kostade.

Nöjd!


Bra jobbväska med plats för lunchlådan utan att vara för stor. Jag har ju en liten lurvig sak i släptåg om dagarna så en onödigt stor väska att få plats med i knäet på tåget vill jag inte ha.

Visst blev den fin!

Väskan är köpt på julrea och scarfsen tillhör en annan väska som jag köpt på Mallis för flera år sedan.

Lite fix och trix så har jag en väska som ingen annan har!


Nu ska jag ta kvällsrundan med Chilla sen ska jag bädda ner mig i min sköna säng och koncentrera mig på att inte spänna en enda muskel. Det är svårare än man tror, prova själv!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards