Sylvia

Alla inlägg den 25 augusti 2018

Av Sylvia - 25 augusti 2018 20:54


Hej fina...

Ett enda stort ÄLSK på denna lördag!





Vi sov länge utan att några ställda alarmsignaler väckte oss. Så underbart skönt att få äta frukost länge. Hann med både Nyhetsmorgon och repriserna av veckans Idol. Förkylningen känns i hela kroppen och det tog ett tag att komma igång.




Tur att Chilla är lika morgontrött som sin matte. Men tillsist tyckte hon det tog lite väl lång tid med frukosten för hennes del. När det blir så lägger hon sig och tjurar lite vid sitt tomma fat.





Efter en sen lunch cyklade Melvin till gymmet och jag tog en tur till Väla och djuraffären.
Jag hade hittat en axelrem till en väska som jag ABSOLUT var tvungen att ha. Jag kan visa er imorgon. Chilla fick klippt sina klor men inte ute på Väla som jag tänkt när jag ändå var där. Varken Arken Zoo eller Dogman utförde den tjänsten. Körde till Djurriket där jag brukar få hjälp.

Ett snabbt stopp på Coop blev det också.





I kväll kom regnet och det känns faktiskt hur mysigt som helst. Jag gillar hösten och efter denna fantastiska sommar gör det ingenting att nu få mysa inomhus istället.




Vi har tittat på film, eftermiddagsfikat och sen ätit pasta med skinksås och parmesan.

Alltså såååå mysig dag!

Nu kollar killarna på någon YouTube fight. Oliver hemma hos en kompis och Melvin på sitt rum. Jag tittar på Klassfesten och spelar lite Wordfeud och ska strax bädda rent i min säng. Älskar att lägga mig i en säng med nytvättade sängkläder!



Trevlig lördag!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards