Sylvia

Alla inlägg den 26 juli 2018

Av Sylvia - 26 juli 2018 10:13


Hej fina...

Det blev en dag på stranden igår igen!


Jag fick som jag önskade i ett tidigare inlägg de där dagarna då man vaknar upp och ser att stranden är ett givet alternativ.

Oliver jobbar och jag är så stolt över hur han fixar det! Han ställer klockan själv och går upp och fixar frukost och tar sig till jobb utan ett knyst. Självklart...kanske några av er tycker...men i en värld av curlande trodde jag inte det!



Melvin och jag har våra morgonrutiner då vi myser med frukost på balkongen innan kompisarna lockar.

Ni som hänger med i modesvängarna vet att badtofflor är sommarens största accessoar!
Melvin är nog den enda som inte har några. Han håller snällt på att torka fötter och borsta bort sand för att kunna ta på strumpor och skor varje gång han är på stranden.

Jag frågade om han ville ha ett par och det ville han ju jättegärna! Helst Adidas.

Så efter middagen och när han gjorde sig iordning för fotbollsträning körde jag till Väla.



Haha...den tishan ville jag ha!

Något som bara skulle bli en snabb sväng tog en och en halv timme! De där jäkla tofflorna var ju slut i hans storlek i varje affär. Tillsist blev det ett par Nike. De var också i särklass de skönaste efter att ha provat runt lite.




Jag hittade ett par tofflor till mig också på rean. Störtsköna och halva priset... I like! Chilla fick ett gnagben och Oliver har beställt en keps (svindyr såklart) och jag är med på ett litet hörn på den.

Jag hann hem och se sista kvarten av träningen.


Oj vad varma killarna var efter ett 90-minuterspass. Första passet på ett bra tag och flåset måste tränas upp. Hela gänget inkl tränarna stack ner till bryggan för ett dopp.
Jag stack hem och bytte om och cyklade ner jag med.


M A G I S K T

Långt där ute på flotten var delar av gänget inkl Melvin.


Klockan var nästan 21 och det var 27 grader i luften och säkert 23 i vattnet.
Sååå skönt att bada!


Killarna skrattade och hade så kul!
Man blir så lycklig av att höra och se dem.


Sommaren 2018 den kommer vi att komma ihåg.

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards