Sylvia

Alla inlägg den 6 juli 2018

Av Sylvia - 6 juli 2018 22:25


Hej där....

Hur många med mig har stämplat ut för semester idag?


Helt fantastisk känsla och välbehövliga tre veckor ligger framför mig.

Skön dag på jobb och det som behövdes göras blev gjort. Hann inte hela vägen ner i arkiveringshögen men en bra bit iallafall.

Jag går på semester med gott samvete!


Blev överraskad av kollegorna som uppvaktade mig i eftermiddags med presenter. Vi brukar inte ge varandra presenter men dessa underbara individer tyckte tydligen att jag skulle ha presenter på min födelsedag...som är imorgon.

Blev så glad!

Det stora paketet öppnade jag på plats och vad det var får jag berätta senare. Den har fått sin plats men det är för mörkt för att fotografera nu. Det lilla paketet öppnar jag imorgon. Vill ha en present att öppna på min dag.

Älskar ju presenter!




Killarna är tillbaka i huset och det känns tyst och tomt hos mig, men denna gången är det bara för en vecka sen är de tillbaka hos mig igen och då i tre hela veckor.

Ikväll har jag packat!

Pappa har varit förbi med en kram och ett kuvert!


Imorgon är det den 7/7 och jag och Chilla drar iväg på en tjejweekend för att fira min 45-årsdag.

Trevlig fredag!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards