Sylvia

Alla inlägg den 27 juni 2018

Av Sylvia - 27 juni 2018 21:04


Hej där...


Vilken spänning det låg i luften hela dagen idag!

För er icke fotbollsintresserade så kanske ni mest varit nöjda med det fantastiska sommarvädret. Kanske även semesterlediga!

För oss andra, lagom intresserade och för de fanatiskt intresserade så var det ju spänningen inför eftermiddagens match mellan Sverige-Mexico som låg i luften.


Det blev bestämt i morse att jag skulle hänga med pappa och tipsgubbarna på O?Learys för att se matchen.

De hade bokat bord inne och där fick man ju inte ha hund. Så morfar cyklade från Rydebäck till stan och hämtade henne och lämnade min Sverigetröja till mig.

Denna söta lilla voffsa!


Klart att man måste stödja sitt land en dag som denna!

Speciellt kul att träffa lillebror med sina fantastiskt fina lintottar som jag inte fått se på väldigt länge.


Det var riktigt mysigt och superkul att se matchen så här....igen! Det är faktiskt långt mycket trevligare än jag trott att se fotboll tillsamman på detta sätt. Kanske här jag ska hänga istället för på balkongen...

Sverige vann över Mexico med hela 3-0!!!

Glädjeyra både på TV men även på hela restaurangen. 




Hade köpt lite gotte med till grabbarna. Det uppskattades.

Annars denna veckan...har jag mest gjort ingenting.

Det är jag och den lilla ludna som hänger på balkongen eller inne i soffan. Jag småplockar lite och vi tar våra promenader.

That?s it liksom!


Och....så längtar vi ihjäl oss!

Ja..ni vet de där älskade ungarna som jag saknar så mycket att hjärtat värker.

Men snart...snart är de mina igen.

Ta hand om er!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards