Sylvia

Alla inlägg den 22 juni 2018

Av Sylvia - 22 juni 2018 14:36


Hej fina...

Så är det midsommarafton!


Vaknade redan tre inatt av hagelskurar, blixtrar och dunder! Låg vaken i en timme innan jag tryckte in öronpropparna och somnade om. Tycker åska är läskigt på natten och när jag är helt ensam hemma.

Växer aldrig ifrån det!


Efter regn kommer solsken och frukosten intogs på balkongen även om det var med ett gäng filtar. Inte jättevarmt!

Något bättre nu uppåt dagen och vi har runt 18 grader. Bättre än förutspådd prognos tidigare i veckan.


En promenix med den ludna till hundhägnet som äntligen röjts upp. Innan var gräset så högt att man inte såg Chilla.


Tagit det lugnt idag och suttit en del på balkongen. Varit en tur till blomsterlandet för inköp av blomma till värdparet.


Klurat ut klädsel...

Inte lätt som vanligt...men det blir kjol och blus. Byxor och tjockkoftan följer med!


Det blir bra!

Nu är det bara ett dygn kvar till mina killar är på svensk mark igen. Skönt!

Ska kila in i duschen här nu och fixa till mig.

Passar på att önska er en glad midsommar och ta det lugnt med sillen ;)



Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards