Sylvia

Alla inlägg den 20 juni 2018

Av Sylvia - 20 juni 2018 12:37


Hej på er...


Håller lite lunch här just nu och passar på att kika in och uppdatera er.


Det närmar sig midsommar med stormsteg och även semestrar för kollegor och mig själv. Det är mycket på jobb och alla är lite stressade över allt som ska hinnas med innan semestern. Huvudet och kroppen skriker efter långledighet men måste ju prestera ett tag till. 


Det är bara att kämpa på!


För att orka ge det där lilla extra behöver man ibland bryta av med något helt annat. 


 


Det är ju ett pågående VM (om någon nu skulle missat det) och i tisdags stängde vi kontoret ett par timmar för att se Sverige-Nordkorea på Etoiles uteservering. 


Både kul och spännande att se matchen såhär tillsammans med andra. Extra trevligt att Sverige vann dessutom.


  


Det kan jag tänka mig göra fler gånger!


 


Igår samlade vi ihop gänget på jobb igen och hade AW på Barfota vid Fria Bad. Så himla mysigt ställe och vi hade tur med vädret. Sista chansen att ha en sådan träff nu innan semestertiden drar igång.


 


Hur trevligt är inte detta....

Strandrestaurang med betoning på strand kan man väl säga.



 


Ett glas kallt rosévin en fin sommarkväll är toppen!


Livet känns lite smått ironiskt just nu och själen mår inte superbra, vilket kanske inte är så konstigt efter den ena käftsmällen efter den andra.



Det är galet vad människor kan bete sig illa!


 


God mat blev det också....supergod faktiskt!


Vi stannade på Barfota tills de stängde sedan gick vi till Sillen & Makrillen där vi tog kaffedrinkar och myste vidare.


 


Ännu ett toppenläge för en restaurang! Bästa stället sommartid i Helsingborg.


Kaffe Karlsson satt fint för nu hade solen gått ner och vindarna blev lite väl kyliga. Men vi satt tätt tillsammans i sofforna med filtar så det funkade. 


 


Det blev en sen kväll och jag var i säng vid halv ett! Det kändes idag när klockan ringde.


Men nu krigar vi oss igenom dagen med kaffe och rätt inställning!


Kram

S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards