Sylvia

Alla inlägg den 2 juni 2018

Av Sylvia - 2 juni 2018 22:37


Gokväll...

Kan ni tänka er att denna badkrukan faktiskt tog sitt första dopp detta året idag!


Lördagen började med sovmorgon och först vid tio lämnade jag sängen. Åt frukost på balkongen...älskar det!

Sen blev det stranden för min del. Två härliga timmar i solen och som sagt ett dopp i det blå. Kan inte påstå att det var varmt! Hörde från andra strandgäster att det tydligen var lite kyligare i vattnet idag. Beror väl på strömmar och sånt kan jag tänka.

Framåt eftermiddagen var det dags för lite fotboll igen...såklart...


Dessa tappra 05-killar som spelade i 30-graders värme utan skydd från solen. Imponerande!
Vinst till våra killar men tyvärr fick en lagkamrat gå av planen och ta sig lasarettet. En spricka i armen med gips som följd. Aldrig kul när närkamper får ett så olyckligt slut.

Efter matchen cyklade killarna ner och badade. De behövde verkligen kyla ner sig!


Ikväll fick Melvin ett ryck och ville spela basket så vi gick en runda med Chilla och stannade vid idrottshallen och körde ett spel där man skulle komma först till 21 poäng. Svettigt värre och vi hann med två matcher som vanns av Melvin, men den här mamman kom inte långt efter!

Nu är det balkonghäng som får avrunda denna lördagen.


Hoppas ni haft en fin dag och kväll!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards