Sylvia

Alla inlägg den 1 juni 2018

Av Sylvia - 1 juni 2018 22:55


Hej fina...

Det är fredag, rekordvärmen är kvar och mina killar är här. Just nu känns livet lätt att leva!

Idag har det varit fullt ös på kontoret med sex tillträden och två kontraktskrivningar. Glada kunder och lika glada kollegor...en bra dag på jobb alltså.


Båda mina killar var hemma hos mig när jag kom hem från jobb. Så himla mysigt. La mig i sängen hos Melvin och ville höra om hans vecka. Jag vill alltid veta hur deras vecka varit, hur det varit i skolan och vad de mer har gjort. Det är viktigt för mig! De bor hos mig på deltid men jag är mamma till dem på heltid.




En liten slappestund på balkongen hann jag pressa in före matlagning och fotbollsmatcher. Behövde lufta tårna!



Ikväll 19:00 spelade killarna match samtidigt, Oliver hemma och Melvin på Harlyckan. Jag såg Melvins match live och följde Olivers på distans via FB.


Vinst till Fortuna i båda matcherna och jag får nu tillbringa fredagskvällen med två nöjda och nyduschade tonåringar. Två par svettiga och inte lika väldoftande fotbollskor står nu på balkongen och vädras.



Jag tände upp på balkongen och satte mig en stund här för att njuta av fredagskvällen...och då fick jag sällskap!


Sååå mysigt!!

Ibland vill man stanna tiden och ikväll vill jag göra det.

Kärleken till sina barn är nog den största!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards