Sylvia

Alla inlägg den 20 maj 2018

Av Sylvia - 20 maj 2018 22:20


Go kväll...

Vi har haft en riktigt go söndag. Sovmorgon...så länge så att jag faktiskt själv var lite chockad när jag såg vad klockan var!!
Tror dock att det var exakt vad min kropp behövde.


Dagen har bestått av balkonghäng i solen...


...och i skuggan.

Killarna har både varit inne och spelat sina spel och varit ute i det fina vädret med vännerna. Oliver tog sig till och med ett dopp från bryggan!

Jag har tvättat lite och servat med lunch, mellis och middag mellan solstunderna. Killarna går och kommer som dem vill och jag finns här för dem när de behöver mig. Det är så jag vill ha det när dem är hos mig.

Ikväll tog jag mig en riktig PW.


Jag till och med joggade en del av sträckan...helt sjukt faktiskt...gillar inte att springa.



Dessa stunder på stranden i detta väder är magi. Det måste upplevas!


Längst ut på bryggan fanns det några tappra kvällsbadare. Jag nöjde mig med att sätta mig på bänken och bara njuta.


Härligt!

Sen vände jag hem till mina gulliganer igen. Mina prinsar som jag älskar!

Har ni haft en fin söndag?

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards