Sylvia

Alla inlägg den 19 maj 2018

Av Sylvia - 19 maj 2018 23:00


Go kväll...

Har lördagen varit till belåtenhet?

Vår började med fotboll på örby där Oliver spelade. Pappa kom också cyklandes och i halvlek bjöd han på fika.

Oliver var lysande idag och gjorde ett mål, fixade en straff åt laget och var nära att göra ytterligare ett mål.


Melvin skulle spelat efter Oliver men mådde illa och hade huvudvärk. Istället tog vi det lugnt hemma.


Njöt av solen på balkongen även om det faktiskt var lite kyligt i vinden.


Framåt eftermiddagen var Melvin okej igen och ville baka. Sagt och gjort...vi gjorde en kladdkaka.


De vanliga promenaderna med Chilla har jag tagit men annars var det längesedan jag tog mig en riktig pw. Nu när uteplatsen är klar och de fysiska passen där är avklarade får jag komma igång med dem igen.


Kanske redan imorgon?

Vi har inga planer för söndagen vilket känns skönt. Jag har några måsten som jag borde ta tag i, byta däck på bilen, slänga de sista påsarna med jord och rötter och förmodligen något mer. Det kanske blir imorgon...kanske inte!



Trevlig lördag...och pingstafton som det ju faktiskt är!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards