Sylvia

Alla inlägg den 2 maj 2018

Av Sylvia - 2 maj 2018 23:00


Hej...

Vilken dag är det idag?

Jo, min älskade Melvins födelsedag!!


Tänk att du blir 13 år idag. Jag kommer ihåg den dagen så väl..när jag fick hålla dig för första gången. Jag visste att det låg en liten Melvin i min mage. Nyfikenheten på vem du var hade gjort att vi tagit reda på det redan.


Jag hade inte kunnat önska mig en finare lillebror till Oliver. Jag hade inte kunnat önska mig en lättare och gladare bebis än du och fortfarande är du så skön att vara med.

Du är underbar precis som du är. I mina ögon är du perfekt!




Det var mysigt att prata med dig i telefon i morse. Jag älskar att höra din röst. Det var ännu bättre att få hälsa på en liten stund ikväll och få hålla om dig. Jag älskar dina kramar.


En liten goodiebag var du ju tvungen att ha idag tyckte jag :)

På lördag firar vi dig hos mig. Jag längtar!
Jag har klurat ut vad vi ska bjuda på och idag kom din present på posten. Imorgon ska jag handla till kalaset, baka tårtor och klura ut någon mer present....mmm...så är det!


Grattis Melvin på 13-årsdagen.

Du är min solstråle!

Kram
Mamma

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards