Sylvia

Alla inlägg den 9 april 2018

Av Sylvia - 9 april 2018 21:23


Hej fina...

Har ni överlevt måndagen?



Idag har jag känt mig riktigt måndagslåg...om det nu ens finns ett sådant ord...annars finns det det nu i Syllans ordlista.

Jag har verkligen varit sååå trött och seg hela dagen. Dagens positiva sak är att ryggen känns fortsatt bättkre vilket är superskönt.
Försöker alltid hitta en positiv sak och fokusera på den...dock inte alltid det hjälper för att hålla humöret på topp hela dagen!



Båda killarna har träning ikväll och Oliver håller på i skrivande stund. Jag tog en sväng till Hemköp tidigare ikväll och gick förbi konstgräset på tillbakavägen. Skönt att vara ute trots att kvällen kändes betydligt kyligare än jag förväntat mig.

Stannade och väntade in Melvin. Hans pass tog slut vid åtta så vi hade sällskap hem. De avlöstes av Oliver och hela det gänget.


Fotboll, fotboll, fotboll....

Det är härligt...verkligen! Jag är tacksam över att killarna är aktiva.



Min sinnesstämning denna måndag har fått dagdrömmarna att fladdra iväg.

Just nu skulle jag vilja åka iväg på en mysig långweekend. Sova på hotell, äta gott, dricka gott. Strosa i affärer, shoppa lite vårnyheter och skämma bort mig själv.

Det har varit en lång och ganska tuff vinter rent mentalt. Jag känner att jag behövt en knuff i rätt riktning, lite miljöombyte om än bara för några dagar. Tänk så mycket ny välbehövlig energi det hade gett!


Vad längtar ni efter?

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards