Sylvia

Alla inlägg den 8 april 2018

Av Sylvia - 8 april 2018 19:42


Hej fina...

Vilken lycka att få sol även idag! Är våren här för att stanna nu? Ingen mer snö?

Såhär löjligt glad blir man då :)


Ryggproblematiken är för närvarande under kontroll men något är definitivt fel. Tack gode gud för voltaren som gör att smärtan är betydligt mindre och jag kan röra mig hyfsat vanligt.

Idag har denna fotbollsmorsa tillbringat stora delar av sin dag vid sidlinjen....




...här på Rydebäcks konstgräsplan.

Klockan 11 spelade Melvin sin match mot Spanska akademin.


Pappa gjorde mig sällskap. Trevligt!

Direkt efter Melvins match kom de stora grabbarna in på planen för att värma upp.

P16 och Oliver skulle möta Råå IF (miniderby).


Min Olli (nr 12)!


Efter den matchen blev det en kort vända hem för intag av lunch och några koppar kaffe...sen ut igen!

Chilla skulle kissas och ytterligare en P05-match spelades så både jag och Melle återvände till KG för att heja på lagkamraterna.

En söndag i fotbollens tecken som ni förstår!

Två vinster och en förlust för Fortuna denna dag och....HIF som också spelade idag gick och vann mot Öster.

Kul!


För er icke fotbollsintresserade så är dagens blogginlägg kanske inte det hetaste ni läst...sorry!

Men är man fotbollsmorsa så är man :)

Fortsätt njut av söndagen och vårens intåg!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards