Sylvia

Alla inlägg den 7 april 2018

Av Sylvia - 7 april 2018 21:20


Todelooo...

Lördag, fint väder, tvåsiffrig temperatur och seriepremiär hemma för Fortuna FF herrar och det för första gången i div 4. Herrarna inledde med en vinst 3-1. Kul!

Synd att jag knappt kunde röra mig idag :(

Sååååå ont i ryggen!!!


Trodde att jag bara behövde röra mig lite för att komma igång. Tog Chilla på en promenix men det gick väldigt sakta och kändes allt annat än bra. En vända till apoteket fick det bli! En tur som brukar ta fem minuter men som nog det tredubbla idag!!



Skorna var sköna iallafall :)

Sängläge, värmekudde och voltaren...halleluja!!

Jag som hade andra planer för dagen så som vårstäda på balkongen och köpa penséer.

Istället såg det ut så här mest hela dagen...


Hoppas innerligt det blir bättre till imorgon. Jag vill ju kunna se killarna spela!


Hoppas ni kunnat njuta av det fina vädret idag!


Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards