Sylvia

Alla inlägg den 6 april 2018

Av Sylvia - 6 april 2018 20:27




 


Härligt!

Morgonen började lite småsegt. Jag är ju QUEEN of SNOOZE och van vid att köra racet när det sen krävs. Det är många gånger som jag kommit springande ner på perrongen i samma stund som tåget rullat in.

MEN det jag inte tagit i beräkning imorse var ryggen! Jag har sovit som en stock men ryggen kändes sämre och ALLT tog längre tid än vanligt.

Men jag hann :)


Påsken har packats ner tidigare i veckan och idag köpte jag en liten fredagsbukett med mig hem.

Vinet fick jag på jobb efter en väl genomförd marsmånad med nya rekord.

Nu håller vi helg!


Chilla har intagit sin plats i soffan och jag och Melle får hålla oss till den lilla plats som blir över :)


Sist men absolut inte minst måste jag skicka en massa grattiskramar till fina, goa Doris som idag nollar med hela 10 år!


GRATTIS TJEJEN

  

Chilla hälsar.



 



  


Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards