Sylvia

Alla inlägg den 5 april 2018

Av Sylvia - 5 april 2018 20:30


Hej där...

Nu är det snart helg igen och ändå känns det som om vi precis lämnat helgen bakom oss.

Kort vecka blev ännu kortare med en återhämtningsdag igår men idag var jag på jobb igen.

Gött!




Det ska mycket till för att jag ska stanna hemma från jobb men med magsjuka får man ju tänka på sina kollegor också.

Gjorde ett riktigt bra köp på lunchen!


Med tanke på hur mycket jag är ute och promenerar så borde jag ju ha ett par riktiga dojjor...eller hur?

Jag har traskat flera mil i helt fel skor och kanske är det därför min rygg small till i tisdags.

Det gör rejält ont än men jag hoppas det rättar till sig igen. Vill ju ut och röra på mig.


De här snyggingarna ska användas flitigt och jösses VILKEN skillnad när jag fick dem på mig.

Ser fram emot helgen och hoppas att vädret bjuder på vårtemperatur och sol för då ska dessa invigas.

På tal om helg....


Imorgon kommer mina fina!

Det lär bli en mysig fredag och i helgen drar serien igång med fotbollsmatcher för både Oliver och Melvin.

Det ser vi fram emot!


Nu soffhäng!

Ta hand om er

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards