Sylvia

Alla inlägg den 30 mars 2018

Av Sylvia - 30 mars 2018 20:46


Go kväll...

Så var det långfredag och påskledigheten har börjat.

När jag var alldeles nyskild och det gjorde sådär alldeles ogreppbart ont att börja ett nytt liv så tänkte jag att det bara är tid som behövs. Tid att vänja sig vid de ensamma stunderna. Tid att vänja sig vid att vara utan barnen.

Visst har man börjat vänja sig...men ont gör det ännu, speciellt vid högtider så som denna.


Jag gillar påsken och vi har alltid firat den med massor av mat, påskägg och familjemiddagar. Tyvärr är allt detta förbi och min egen familj försvann i samma ögonblick mamma tog sitt sista andetag.

Det är också något som man ska vänja sig vid.


Dubbel sorg.





Idag vaknade vi till solsken! Oliver spelade träningsmatch på KG med samling till lunch så dagen blev lite splittrad. Så är det med dessa fotbollskillar. Man kan ha en plan om en mysig påskbrunch tillsammans men så kommer det en match emellan :)


Sol och vindstilla men fortfarande alldeles för kallt för att stå stilla vid fotbollslinjen.

När barnen lämnats körde jag till Ica och handlade inför helgen. Jag har röjt undan och dammsugit och nu sitter jag med min chokladskål framför Lets dance.


Fredag och vägningsdag.

Idag gick jag i MÅL!

7 kilo är borta och jag har lyckats en andra gång.

GLAD PÅSK

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards