Sylvia

Alla inlägg den 29 mars 2018

Av Sylvia - 29 mars 2018 20:04


Hej där...

Hemma hos mina fina!

Arbetsdagen gick precis så bra som jag hoppats. Skönt!

När alla tillträdena var avklarade och alla kollegor stuckit ut på visningar, foto eller hem gjorde jag det sista som behövdes för att kunna gå hem och hålla långhelg i godan ro.


Hyacinten från Kulla Gunnarstorps gårdsbutik har nu slagit ut i full blom. Härligt gul som var utlovat. Hoppas den står fint hela påsken.

Killarna är på sprudlande humör och spelar båda PS4 med sina kusiner i Halmstad. Jag älskar deras skratt och tonen från deras rum. Jag passade på att damma och fixa bland påskpiffandet medan energin fanns.


Magnoliakvistens knoppar är påväg att brista och de är sagolikt vackra. Det ska bli så spännande att se hur fina blommorna kommer att se ut.

Vinter ute men vår inne hos mig!


Jag har flyttat runt lite på prylarna och bytt ut färdigblommade påskliljor mot nya.


Skönt att ha så många lediga dagar att bara få slappa på. Vädret ser inte alls ut att bli fint, tyvärr. Jag hoppas ändå få till några promenader och det hade varit kul att ge sig ut på konstrundan.


Ska ni duka fint till era gäster i helgen så kommer här ett enkelt och gulligt sätt att påskduka på.

Hoppas ni får en riktigt mysig påsk tillsammans med era nära och kära. Ta vara på dem och er tid tillsammans.


Vi hörs mer under påsken såklart!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards