Sylvia

Alla inlägg den 24 mars 2018

Av Sylvia - 24 mars 2018 21:13


Hej finingar...

Härliga lediga lördag och sovmorgon. Jag undrar hur länge till det blir så? Snart drar seriespelet igång och matchprogrammet intensifieras.


Morgonen började med alvedon och kaffe precis som igår. Lite konstig förkylning för den är där och stör men bryter inte ut. Ont i halsen och körtlarna, känner mig risig men inte sjuk.


Inga planer idag och killarna har fullt upp med sitt så jag tog en lugn promenad med Chilla och körde sedan till Väla. Arken Zoo hade jubileumsfest och erbjöd 25% rabatt på ett köp. Jag passade på att köpa ett antiskallhalsband (inte den dyra som Graaf köpte) utan en annan variant.


Ska bli spännande att se hur det fungerar på jobb på måndag.

Tog en snabbis inom Väla och här var en miljard människor!!! Löning, vår- och bröllopsmässa samt halvkasst väder....jag borde ju kunnat räkna ut det.

Lämnade tillbaks ett par benskydd på Stadium och fick stå i kö i 20 minuter :)

Under den tiden hann jag se hur fantastiskt fina träningskläder det finns. Jag har ju inga speciella kläder för mina promenader men det hade ju klart varit kul med ett fint träningsset i någon fin färg till vårens och sommarens promenader. Ska kanske ge mig det i present när jag nått målvikten.

Det är så mycket man vill ha nu när alla fina vårkläder och skor kommit fram...suck!



Läste instruktionshäftet för antiskallhalsbandet noga tillsammans med Chilla när jag kom hem.

Hon såg lite kluven ut!


Ikväll har jag och killarna ätit taco (tänk att man kan göra det en lördag)!


Snart Påsk!

Vad ska ni hitta på?

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards