Sylvia

Alla inlägg den 22 mars 2018

Av Sylvia - 22 mars 2018 19:25


Hej fina...

Jag sitter nerbäddad i soffan och myser med Chilla. Det känns som om jag inte sovit på flera nätter men det har jag! Jag är öm i halsen och känner mig manglad, överkörd och helt slut. ögonen svider och jag ser lika trött ut som jag känner mig.

Men det har varit en bra dag på jobb!





Tur det är fredag imorgon...vilket betyder MASSOR av choklad!

Tänk att Hemmakväll öppnar på Kullagatan passande nog imorgon. Dit ska jag gå på min lunch...haha.



Jag följer några olika bloggare (ni ser dem till vänster) och Magdalena Graaf är en av dem. Ingen annan blogg får mig att skratta rakt ut som hennes.

Chilla är söt men blir skogstokig 8 av 10 ggr när det kommer främmande människor in på kontoret. Pinsamt!

Vi har pratat på jobb om att hon borde ha ett antiskallhalsband som avsöndrar en citrondoft när hunden skäller vilket tydligen får dem att sluta. Igår läste jag om exakt det halsbandet på Graafs blogg.

Ett litet problem...priset! Halsbandet kostar nästan lika mycket som min nässpray för Endometrios :(


Trevlig syn imorse. Not!! Men det töade bort ganska snabbt. Någon som hört när våren ska komma? Snälla SÄG att den kommer imorgon!

Trots snöblask, förkylning, påsar under ögonen och en galen hund så är jag glad.

Min älsklingar kommer till mig redan ikväll!

Ska bli mysigt att ha dem här hos mig igen och vi kan mysa hela påsklovsveckan. Jag måste dock jobba för vi har hela 16 tillträden nästa vecka men jag behöver inte stressa upp killarna på morgonen när jag smyger iväg till jobb. Inga läxor och inga prov, bara mys.


Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards