Sylvia

Alla inlägg den 19 mars 2018

Av Sylvia - 19 mars 2018 18:45


Hej fina...

Jag hoppas att ni njöt av söndagens underbara väder.

Det gjorde jag!


 

Jag kunde till och med sitta på balkongen i solen en liten stund UTAN jacka OCH jag fick lite färg.


Påsken har nu kommit fram hemma hos mig. Väldigt lite men det räcker. Två påskris blev det. Ett stort i min klotvas från Mio och ett lite mindre som faktiskt fick ta plats i sovrummet av alla ställen.


Fjädrarna återanvänder jag år efter år tills jag tröttnar och byter ut dem.


Rosa vägg och rosa fjädrar!

Det kommer att komma in lite gult också när vi närmar oss påskhelgen.



Så var det måndag idag!

Kallt men soligt och inte så mycket vind vilket betydde att jag bara var tvungen att ta en rejäl AW-walk.


Älskar ljuset och att dagarna blir längre och längre.


Raggsockar i gympaskorna funkar!


Jag var helt ensam på bryggan! Jag fattar inte varför inte fler tar sig ner hit när man bor så vackert. Men jag gissar att tiden inte räcker till.


Nu är jag hemma igen med rosiga kinder och mössruffsigt hår. Jag har ätit kvällsmat och ska ha en lugn tv-kväll.

Dagens promenader (inräknat tur och retur kontoret-knutpunkten) har resulterat i 7,8 km och ca 12 000 steg.

Förresten!!

Ni måste läsa mitt inlägg på 3etages blogg som finns på www.24helsingborg.se under fliken Bostad. Varje fredag finns ett nytt inlägg från någon av oss på kontoret.

Klicka här så kommer ni direkt dit.

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards