Sylvia

Alla inlägg den 17 mars 2018

Av Sylvia - 17 mars 2018 21:10


Hej fina...

Ljuva helg! Härligt att den är här och att få vakna till solens strålar. Morgonens kaffekopp intogs i soffan som sig bör en ledig lördag.

Efter en oväntat kort promenad (sviiiiinkall vind) med Chilla hoppade jag in i duschen sen var det dags att fånga dagen.

LÖRDAGENS TO-DO-LIST

Tvätta bilen
Städa
Ta upp påsklådan från källaren
Göra grönsaksgratäng





Jag lämnade Rydebäck i strålande solsken och tog sikte mot självtvätten på Gustavslund. Medan jag stod där och tvättade bilen blev det alldeles mörkt och snön började yra runt...brrrrr!!

Bilen var så smutsig så jag hade behövt skura ännu mer men händerna pallade inte kylan. Den värsta skiten gick bort iallafall. Jag får väl på det igen när och OM det blir varmare.




Fick ett plötsligt infall och tog mig en lite längre tur i min nytvättade bil och den turen gick till Höganäs och Saluhallen.



Besökte Butiken och köpte mig en ljuslykta från Tine K till min samling :)


I eftermiddags och ikväll har jag städat och lagat mat. Det blev lax med kålgratäng gjord på rödkål, brysselkål och vitkål.



Perfekt att ha i kylen till kommande veckas matlådor.

Gott och nyttigt!




Mätt och belåten började jag rota runt i lådan med påskpyntet. Kunde inte låta bli att börja fixa med påskriset som faktiskt räckte till två.

Har tidigare i veckan sett en bild i mitt instagramflöde som gav mig inspo!

Hur det blev?
Det får ni se imorgon.




Hoppas att vi får sol imorgon också MEN utan den där hemska rysskylan.


Tack för att ni kikar in.

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards