Sylvia

Alla inlägg den 16 mars 2018

Av Sylvia - 16 mars 2018 22:13


Hej på er...

Så var vi här igen...fredag!


Lämnade mina killar med ett tungt hjärta. Det känns alltid jobbigt att vara ifrån dem men idag var det extra jobbigt. Melvin är krasslig och dessutom upptäckte vi idag att hans dvärghamster dött.



Efter att jag lämnat av killarna och all packning i huset körde jag till Ica maxi för att köpa mitt favvischoklad. Kände att det var läge för det ikväll!

Passade på att besöka Plantagens nya lokal som ligger bredvid. Jag köpte några påskliljor och ett björkris. Om andan faller på i helgen tänkte jag påskpynta lite.


I know....INTE lilla godisskålen ;)

Men mitt koncept funkar!

Minus 0,3 kg på vågen imorse.


Trevlig fredag på er!!

Tur det finns appar med alla möjliga filter som döljer rynkor, trötta ögon, förlänger ögonfransarna och trollar bort gråa hår. Men min ?ungdomsfinne? på hakan lyser igenom :)

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards