Sylvia

Alla inlägg den 13 mars 2018

Av Sylvia - 13 mars 2018 20:18


Gokväll...

Ni vet de där urtråkiga utgifterna som kommer ibland och som svider så där obehagligt!!


Idag sved det till ordentligt! Mitt högkostnadskort är slut och det var dags att hämta ut en ny sådan här lite flaska. Denna nässpray tar jag för min Endometrios och en flaska innehåller 60 dosor vilket innebär att den tar slut på en månad.

Priset utan högkostnadskort....1052 kr :(

Det suger BIG TIME. Men samtidigt är jag såklart glad för att medicinen hjälper och för att högkostnadskortet kickar in vid en total kostnad av 2250 kr och sedan varar ett år från första köpets datum.

Nu till något mycket bättre!

Jag ska peppa er med lite vårbilder från förra året. Den kommer att komma även detta året även om det inte känns så just nu.

6:e april 2017

Påsken 2017

Vårstädning på balkongen...


Jag har påsklängtan :)

Även om jag kommer att fira påsken ensam detta året också som det ser ut nu.




Det är verkligen inte långt kvar till våren. De flesta av bilderna ovan är från början av april förra året.


Vi kämpar på ett tag till i våra vinterskor och tjocka jackor. Vi klarar det!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards