Sylvia

Alla inlägg den 7 mars 2018

Av Sylvia - 7 mars 2018 08:15


God morgon...

Vilken fantastisk dag vi hade igår rent vädermässigt. Snön har ju kommit här också, den kunde jag egentligen klarat mig utan, men igår var det ändå perfekt.

Sol, -2 grader och vindstilla.

Jag bytte om direkt jag kom hem från jobb och tog en promenad. Dagarna har blivit betydligt längre vilket gav mig en hel timme innan solen gick ner.


Ut, ut, ut!
Gå, gå, gå!
Pepp, pepp, pepp!


Gick inom huset och kramades med Melvin. Mitt mammahjärta behövde uppladdning.
Underbart!

  



Nere vid stranden var det nästan bara jag. Det var så vackert. Vattnet låg spegelblankt och det var helt vindstilla.

Vackert
Fridfullt


Satte mig ner en stund och tog in lugnet. Känner mig sjukt ensam och även om stunder som dessa fyller mig med energi och livsglädje så ligger det sorgliga väldigt nära.


Såg solen gå ner innan jag vände hemåt igen.


För de flesta av oss är det förflutna en saknad och framtiden ett experiment.

Längtar efter någon jag ännu inte mött!

Hur ska jag finna dig?


  

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards