Sylvia

Alla inlägg den 21 februari 2018

Av Sylvia - 21 februari 2018 08:15

 
Hej fina...

Har ni det fint trots denna kyla som vägrar släppa greppet om oss?

Jag fryser så mycket varje dag...så det gör ont :(

Det har inte bara med vädret och årstiden att göra utan även med viktnedgången. Kommer ihåg att det var så förra gången jag var med i viktväktarna också!


Hade aldrig klarat mig utan värmefilten på jobb! Den går på högsta värme hela dagarna.
Hemma gäller tjocka koftor, innetofflor, filt och varmt te :)


Det enda våraktiga just nu är mitt sovrum! Är så nöjd med min vägg. Blombuketten är ett hopkok av gamla snittisar och lite nytt. Eucalyptuskvistar kan ju stå i veckor och brudslöjan är från pappas allahjärtansdagbukett. Körde en liten sväng till Flower Team i måndags och köpte tulpaner och två kvistar videkisar, mest för att komma ut lite.


Delade upp tulpanerna så de även kunde pryda Klongvasen. Murgrönan är plockad utomhus.

Det gäller att hitta möjligheter att förgylla vardagen utan att det blir för kostsamt. Själen måste ju få må bra och jag mår bra av att ha fina blommor omkring mig.



Min blommiga blus fick luftas igår :)

Visst är den supersöt?

Ha nu en riktigt fin onsdag och lillördag.

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards