Sylvia

Alla inlägg den 18 februari 2018

Av Sylvia - 18 februari 2018 18:13


Hej fina...

Vad har ni hittat på idag?

Jag vaknade tidigt....igen. Låg och drog mig en halvtimme men gick sen upp och fixade frukost.


När vi myst klart tog jag först Chilla på en tur i det nybyggda området till vänster av viadukten när man kör in i Rydebäck. Hon fick gå av sig, stanna och lukta hur mycket hon ville och sen gick jag hem med henne. Därefter tog jag en rejäl runda i min takt.


Mitt mål var Ålabodarna i Landskrona men jag tog mig inte hela vägen då det var ganska lerigt första biten av naturreservatet i Glumslöv. Det var för lerigt och halt för att hålla det tempot jag ville så jag vände. Istället gick jag mot Rya golfbana längs stranden. Jag var helt slut när jag kom hem åtta kilometer senare. Det kändes ordentligt i hela kroppen.


Jag la mig på soffan ett tag innan jag ens orkade göra lunch. Efter lunchen hade jag hemma-spa!

Krafterna återkom och jag satte igång med de ganska tråkiga hemmasysslorna. Damma, dammsuga och tvätta sängkläder.

Det blev faktisk ännu en liten tur med Chilla innan mörkret föll. Så underbart att få längre och längre dagar. Det är en tillfredställande känsla att vi för varje dag kommer närmre våren.

En liten bit av naturen fick följa med in...



Nu inväntar jag bara att tvätten ska bli klar så jag kan bädda rent. Vilar lite under tiden och klurar på vad jag ska äta. Är hungrig men inte sugen på något!


Det känns skönt att ha upprymt och städat inför en ny vecka. Har lite roliga saker inplanerade i veckan som kommer och därför är det skönt att inte behöva tänka på att hemmet är stökigt.

Bland annat blir det middag och bio med tjejerna! Det ser också ut att bli en AW med jobbet.

Ha en fortsatt fin söndag!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards