Sylvia

Alla inlägg den 16 februari 2018

Av Sylvia - 16 februari 2018 21:32


Hej finingar...

Så var det fredag!

Barnen är lämnade för sin pappavecka och det är tomt och tyst hos mig.

Det gör så ont fortfarande det här med varannan vecka...

Jag vet inte om det fortfarande bara får ta sin tid eller om det är för att jag har för mycket tid över i min ensamhet som ger mig tid till att tänka och sakna eller om jag aldrig riktigt bearbetat mina känslor utan mest bara tryckt undan dem?!


Deras kramar och Melvins oväntade puss på kinden när jag lämnade av dem i huset bär jag med mig till nästa fredag då vi ses igen.


Jag tittar på Talang och har ätit en riktigt god räkmacka som jag fixat ihop (viktväktarvänlig).

Ja...en hel del choklad har det tuggats på också (icke viktväktarvänligt).

Haha...men som jag längtat efter det då!!

Vågen visade minus 0,8 kg imorse...tummen upp för mig. Jag kommer i mina gamla byxor igen :)

Oavsett väder i helgen tänker jag ta mig långa härliga promenader. Älskar dem och de får mig att må bra.


Va rädda om er!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards