Sylvia

Alla inlägg den 15 februari 2018

Av Sylvia - 15 februari 2018 21:54


Todeloooo...

Efter jobb kom jag hem till två killar med en lovkänsla all over the place :)

Idag var sista skoldagen och nu är de sportlovslediga en massa dagar.

Grisigt att de två ska få ligga kvar i sängen imorgon när jag måste upp i svinottan och ta mig till jobb i nya-istiden-vädret!!


Ikväll har mitt gotte sett ut såhär!

Alltså....denna veckan har bestått av frestelse efter frestelse.

Hur ska man överleva?


I tisdags var det fettisdagen och alla blir som besatta i dessa bullverk med grädde och hatt.


Igår var det alla hjärtans dag och för att mysa till det med killarna köpte jag vaniljhjärtan och lite godis.


Idag ska vi fira lovet och killarna ville ha myskväll för imorgon går de till sin pappa. Sååå de tvingade mig till affären för att köpa något liiiite gott. Shit...det var nära att jag inte kunde stå emot något gott till mig själv ikväll.

MEN

Jag gjorde det!

Nu behöver ni inte bli jätteoroliga för att jag proppar mina barn fulla av godis var och varannan dag. Det är inga mängder de får OCH det är ju inte mitt fel att fettisdagen och alla hjärtans dag kom dagarna efter varandra i år! Eller är det så varje år? Och sen lovstart på det.

Imorgonkväll är det banne mig MIN tur!
Sooooom jag ska äta choklad :)

Lite vägning imorgonbitti först dock. Lite nervöst.

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards