Sylvia

Alla inlägg den 14 februari 2018

Av Sylvia - 14 februari 2018 19:27


Hej fina...

Det är alla hjärtans dag idag. Det har nog inte undgått någon om man inte spelar dum då alltså!


Jag erkänner att det känns lite ensamt att inte bli firad av någon som håller en kär. Mmm...det suger rent av!

Tur att killarna är hos mig så jag kan pyssla om dem lite. Oliver spelar hellre PS4 med polarna än att hänga med mig och Melvin är iväg hela kvällen på domarutbildning i klubbstugan...så något jättefirande är det inte. De har fått lite gotte och vars ett vaniljhjärta idag iallafall.

Jag tvättar ikväll istället för det ska ju göras oavsett dag!


Min fina lilla pappa har varit hemma hos mig under dagen medan jag varit på jobb med blommor och en chokladask.

Supergulligt!


Jag skulle lätt kunna trycka i mig hela chokladasken ikväll bara för att jag känner mig ensam och tycker lite synd om mig själv. Fasiken att jag är så jäkla envis och har bestämt mig för att gå ner i vikt!

Chokladen får snällt vänta tills fredag.

Attans också...

Puss & Kram
På Alla Hjärtans Dag
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards