Sylvia

Alla inlägg den 12 februari 2018

Av Sylvia - 12 februari 2018 20:21


Hej där...

Helt ärligt är jag sååå less på detta vädret. Det är kallt, grått och trist. Imorse blåste det rejält och iskalla vindar pinade mina kinder hela vägen från knutpunkten till kontoret. Jag blev dessutom sen! Tåget var försenat så jag valde gå bort vid Plantagen för att vänta in bussen. Det visade sig att den också var sen.

Suck!

Kom aldrig riktig på bra kant med denna måndagen. Jag hade jättemycket att göra och hoppade över både måndagsmötet och intog lunchen framför datorn samtidigt som jag jobbade på. Teknikstrul gjorde det inte enklare.


Vågen visade +0,1 kg och även om det inte är något att bry sig på så blev jag tjurig över det. Ska nog byta vägdag till fredagsmorgon istället. Det känns som det lilla jag tillåter mig att frossa i på helgen sätter sina spår på vågen på måndagsmorgonen.


Idag har det helt enkelt varit en sådan dag då man behövt en stor varm kram när man kom hem och några uppmuntrande ord som en push i rätt riktning.

Mmm..vissa dagar behöver man det!


Helsingborgs stad gör sitt bästa för att lysa upp stämningen på stan iallafall. Just nu pågår det en ljusfestival och överallt finns det vackra ljusinstallationer. Festivalen pågår veckan ut och jag ska ha som mål att besöka den efter mörkrets infall kommande helg.

Sorry för mitt annars deppiga inlägg. Jag lovar att ta mig i kragen och återkomma till er imorgon på betydligt bättre humör ;)

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards