Sylvia

Alla inlägg den 11 februari 2018

Av Sylvia - 11 februari 2018 14:23


Hej där...

Lämnar en mysig lördagkväll bakom oss med familjen Lilja Johannesson. Väldigt avslappnat och mysigt precis som om det ska vara med vänner.


Passar på att bjuda på några bilder på när här var upprymt :)

Inga chillaleksaker överallt, kuddar och filtar huller om buller i soffan och varken mina eller killarnas kläder lite varstans!


Idag ställde vi faktiskt klockan trots en ledig dag. Melvin skulle följa med vännerna från igår och åka skridskor. Ändå ganska skönt att komma upp i tid.

Jag gav mig ut på en promenad i detta gråa och isiga väder. Rätt klädd och med bra musik i öronen hade jag kunnat gå hur långt som helst.

Ni får inga färska bilder idag heller då jag ville spara på batteriet för musiken. Min mobil är gammal (5-6 år) och batteriet är inte det bästa. Kylan gör att den dör på nolltid. En dag hoppas jag kunna byta upp mig ett snäpp!

Men jag har sååå många bilder från mina promenader så helt utan blir ni inte ändå.




Jag har sällan en helt förbestämd rutt utan benen bara styr. Hamnar alltid nere vid stranden även om vägen dit varierar. Det var blåsigt och kallt ute på bryggan.

Jag kände mig så enormt fri och stark idag. Stegen gick lätt och jag flög fram.


Tänkte tusen tankar och vid tillfälle ska jag dela dem med er. Jag rensade huvud och själ och det kändes bra.

Snart stundar match för Melvin och idag blir det nog ännu mer kläder än igår för att klara av ett pass vid sidolinjen.

Ha en fin söndag!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards