Sylvia

Alla inlägg den 10 februari 2018

Av Sylvia - 10 februari 2018 17:35


Tjenis...

Har ni haft en fin lördag så här långt? Vädret har ju varit sådär idag. Ingen vind (skönt) men ingen sol (trist).

Här hos oss har vi varit mycket utomhus idag. Efter sovmorgon och frulle i lugn och ro så tog jag Chilla på långpromenad. Sex härliga kilometer i Rydebäck. Tyvärr dog mobilen halvvägs så jag fick vara utan musik i öronen och inga bilder till er.


Bjuder på en gammal bild från slutet av november istället :)

När jag kom tillbaka kokte jag kaffe och bulltade på mig ännu mer kläder för att klara av 90 minuter vid sidlinjen. Att stå rakt upp och ner i kylan är bland det värsta frysmässigt för du blir så nerkyld. Massor med kläder och varmt kaffe i termomugg hjälper hyfsat bra.


Oliver spelade träningsmatch mot ödåkra.
(Olli i röd tröja längst till vänster i bild).



Nu har jag småplockat lite här hemma. Dukat inför pizza- och mellokvällen och lämnat in beställningen till köksmästaren väggivägg.


By the way....


Mina glasögon kom i torsdags och så bra jag ser nu!!!!

Har beställt dem på nätet och de var inte vråldyra även om en tusenlapp är mycket pengar för mig. Tanken är att jag ska använda glasögon lite mer för att dra ner på linskostnaden.


Att vara ekonomisk gör det möjligt att unna sig saker så som förra lördagens nagelfix eller som ikväll med barnen när vi kan mysa med färdigmat. Jag vill att killarna känner att vi kan göra saker här också när de är hos mig såklart.  


Nu kommer snart våra gäster så jag måste avsluta inlägget och fixa lite till...tända ljus och sånt viktigt ni vet :)

Ha en go lördagkväll min fina så hörs vi säkert imorgon igen.

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards